Valeriana: Räddaren i nöden

Det blev ingen motionspromenad, däremot en promenad till Apoteket där jag köpte mina älskningspiller: Valeriana tabletter

Neurol (valeriana tabletter)

Visserligen tar jag inte dem ofta men när jag behöver dem och inte har hemma är det ganska jobbigt faktiskt.

Just detta märke har jag inte provat men de är nästan lika starka som dem jag hade innan så det lär nog gå bra.

Ett svar to “Valeriana: Räddaren i nöden”

  1. Jag är vaken! | Kan jag bli frisk? Says:

    […] tog ett piller valeriana igår för att kunna sova bra en natt. Och det hjälpte. Jag vaknade dock som vanligt, med […]


Kommentera

