1 mil i skogen

Igår var jag ute och gick i skogen och jag måste säga det var jätteskönt och roligt! Skogen känns så lung och skön men samtidigt levande. Jag tror verkligen att det är läkande att vistas bland alla dessa underbara träd m.m.

träd

C. följde med också, annars hade jag kanske gått vilse fast det var ett motionspår som vi följde. Dessutom är det mycket roligare att gå med sällskap.

skog

Goda smörgåsar hade vi med också samt juice och frukt.

Efteråt var jag väldans trött och mådde lite illa men det gick bra efter att jag vilade lite.

Älskar verligen att vistas nära naturen 🙂

skogen

Publicerat i Okategoriserade. Etiketter: , , , , . 2 Comments »

2 svar to “1 mil i skogen”

  1. Prinsessan Says:

    Gillar också att vara ute i naturen, men blir väldigt trött av promenader jag med. Och det blir alltför sällan av…

    • ro Says:

      Ja, det är inte så enkelt, de flesta blir trötta av att gå men inte på samma sätt som vid sjukdom. Då är man liksom trött redan innan…


Kommentera

»
