Godkänd!

Jag blev godkänd på första labben och jag blev jätteglad så klart! Jag hade räknat med att jag skulle behöva komplettera men det gick bra ändå.

Hade jag tur? Eller är jag ett oupptäckt geni tro? 😉

Några frågor svarade jag nästan genom att ”gissa”…

Nu är det 2 labbar till kvar och den ena är svårare än den andra… Jag vet inte om jag kommer att hinna lämna in dem i tid. De blir färdiga när de blir färdiga tänker jag…

Har varit och handlat också. Nu är diska på schemat samt göra någon smoothie/juice att dricka. Sen är det plugga och eventuellt någon promenad.

Publicerat i studierna. Etiketter: . Leave a Comment »

Kommentera

