Miss

Andra labben skulle tydligen lämnas in idag så jag kommer inte att hinna lämna in den i tid. Jag hade missförstått och trodde att jag hade en vecka till på mig att göra den.

Det som stör mig mest är att jag framstår som lat när jag mycket väl vet att det inte är sant.

En annan sak som stör mig är att jag känner mig så dåligt om mig själv när jag inte presterar. Men så ska det ju inte vara, människovärde och prestation är inte samma sak!

Jag får jobba med det helt enkelt. Jag har visst värde även när jag inte är ”duktig”.

Kommentera

