Toppen examensarbete

Jag hittade det här på nätet:

http://dspace.mah.se:8080/bitstream/2043/5864/1/Examensarbete.pdf

Sånt gör mig nästan gråtfärdig… Om bara läkare också brydde sig hur man mår psykiskt…

Jag kände igen mig så mycket i alla dessa symptom. Framför allt om den trötta hjärnan…

Jag är så trött på att vara sjuk. Jag hade ju blivit frisk men nu mår jag dåligt igen. Kommer det jämt att vara så?

Jag pluggar bara halvtid just nu och ändå känns det så jobbigt. Jag orkar helt enkelt inte plugga, jag kanske borde lägga ner detta och börja jobba som kock igen. Då slipper jag ta lån och från mina besparingar och oroa mig om pengar…

Jag vill inte bli någon stålman precis, jag vill bara orka normalt, det behöver inte ens vara lika mycket som andra, bara orka göra något.

Nej nu blir jag tårig. Ska titta lite på någon film och gå och lägga mig…

Få se vad jag kommer att drömma för något skit i natt igen. Är det någon där ute som aldrig drömmer och vill ha lite av mina drömmar? Jag har så mycket jag nästan blir spyfärdig.

Kommentera

