Marmelad utan socker, sötningsmedel och tillsatser

http://www.stdalfour.co.uk/products.htm

Mycket goda är de också! 🙂 Koncenterad smak och fast konsistens, sötade med vindruvssaft och enligt mig värda varenda krona de kostar (egentligen är de inte så dyra med tanke på vad man får för pengarna)

De finns att köpa på olika ställen, jag har sett de på Hemköp och ICA samt även mindre delikatessbutiker, kan säkert finnas på andra ställen också.

Rekommenderas varmt! 🙂

Publicerat i tips. Etiketter: , . 4 Comments »

4 svar to “Marmelad utan socker, sötningsmedel och tillsatser”

  1. A Says:

    Vad kul att du har en ny blogg! Jag har bara inte orkat skriva på sistone, men nu har jag fått till ett inlägg i alla fall.
    KRAM

  2. Mina kvällsgrötar | Kan jag bli frisk? Says:

    […] Kan jag bli frisk? Om egenvård och min väg till att bli frisk… Gå till innehåll HemOm bloggenOm mig ← Marmelad utan socker, sötningsmedel och tillsatser […]

  3. Sockerfria chokladvåfflor! | En dag i sänder Says:

    […] dels som de vår eller med min favorit sockerfria marmelad […]

  4. Artemis gyllengula scones =) « En dag i sänder Says:

    […] Serveras ljumma gärna med ost eller till exempel kesella och sockerfri marmelad […]


Kommentera

