Mina kvällsgrötar

Riktigt sugen på gröt var jag idag så det blev både en havregrynsgröt med dadlar, mörk choklad och mald mandel, sedan en promenad och mer gröt och smörgåsar när jag kom hem. Men då blev det en annan gröt nämligen hirsmannagrynsgröt med en kesellagrej till, jag blandade kesella med lite sockerfri marmelad, bär och vindruvor. Här är bild också 🙂

hirsmannagrynsgröt med kessela, bär och vindruvor

Annars har jag inte varit på gott humör idag så jag har inte så mycket att skriva här. Jag vill inte att denna blogg ska bli för negativ även om jag skriver av mig ibland.

Publicerat i maten. 1 Comment »

Ett svar to “Mina kvällsgrötar”

  1. Sara Says:

    Ja visst är det gott med hemmagjord pizza och som du säger behöver det inte alls bli så onyttigt. Stor skillnad på en köpt pizza och en hemmagjord.


Kommentera

