Persilja!

Visst vill ni se min lilla persiljeodling? 😉

Jag längtar till en massa persiljesmoothiesar när de har växt färdigt 🙂

persilja

persilja1

Persilja är så pass nyttig att jag tycker den förtjänar vara med i kategorin ”läkande växter”

7 svar to “Persilja!”

  1. A Says:

    Jag har en del bilder i min blogg, men just nu var det ganska länge sedan jag publicerade nån.
    Persiljesmoothie?? Det låter rätt annorlunda, måste jag säga:)
    Kram!

    • ro Says:

      Ja, det är jättegott!! Jag har recept i min andra blogg, jag tror du har adressen dit.
      Kram!

  2. viljanattleva Says:

    Oj, ja, spännande med persiljesmoothie! 🙂

    Kram!

  3. Prinsessan Says:

    Åh, persilja är gott. Brukade odla egen förut, men nu orkar jag inte…

    Såg inlägget om rök – får själv in massor av den varan från grannarna. Ibland dygnet runt den varma årstiden. Då är man spyfärdig till slut, och helt matt av sömnbrist, för det går inte att vädra ut den när den kommer både utifrån och via brevlåda och köksfläkt stup i kvarten. Blä!

    Har inget emot rökare som visar hänsyn, men de som vet om att deras rök bolmar rätt in hos andra så de inte kan andas, och ändå fortsätter, dem har jag faktiskt inget till övers för.

  4. Blomster Says:

    Hej artemis! Jag såg ditt inlägg på turtlesforumet, blev glad att hitta någon fler med hyper som haft samma tankar om forumet. Jag tycker också det mest handlat om hypo… är en tjej på 32 som haft hyper i nåt år kanske, har haft väldigt dålig koll på värdena.

    Lämnar min blogglänk också, så kanske vi kan hålla lite kontakt?!
    kram

    • ro Says:

      Åh, tack så mycket för att du skrev! Jag tog bara en snabbtitt på din blogg, ska läsa mer ordentligt imorgon. Så bra att hitta likasinnade, att känna sig ensam tycker jag är bland det värsta…
      Låter jättebra att hålla kontakt!
      kram 🙂

  5. Kimmie. Says:

    Ja det var så jag menade, man kan ändra mycket med sig själv men man är forfarande samma människa i grund och botten.


Kommentera

