Jag ska inte vara rädd

Jag ska inte vara rädd

När det är skakigt och människorna svaga

Jag ska inte var rädd

När andra skräms för att de själva är rädda

Jag ska inte lyssna

Jag ska inte vara rädd

De kommer inte att fatta

De kommer inte att veta

Att jag måste gå före

Och ihop med andra, bana vägen

Jag måste vara modig

och våga inte vara rädd

Publicerat i dikter. Etiketter: , . 4 Comments »

4 svar to “Jag ska inte vara rädd”

  1. kickan34 Says:

    sv tack så mycket!Kram

  2. lifesdesire Says:

    förstår vad du skriver här 😦 Jag ska inte vara rädd, men orkar inte alltid vara stark! Nya tag imorgon, ny dag och nya möjligheter…

    • ro Says:

      Jag antar att det är ok det med, att inte vara stark ibland… vi är ju bara människor
      Kram!

    • ro Says:

      Jag antar att det är ok det med, att inte vara stark ibland…


Kommentera

