Det är synd…

… att jag inte lägger ut bilder på mig själv i bloggen för just nu ser jag riktigt spännande ut.

Har blandat yoghurt med linfröolja och lagt på som ansiktsmask 😀

Varför? Jo, jag fick en sån klåda över hela ansiktet, det kändes bra med något svalkande. (Jag är inte säker varför det kliade men jag har mjäleksem och då kan det bli så ibland.)

Jag minns sommarna i Grekland då det nästan alltid var någon som brände sig av solen (oftast inte jag). Då var det bara att ta fram yoghurt och smörja på. Skönt och välgörande, men lite svårt att ta bort sen när den hade torkat.

Det var ju extra roligt när det var någon släktning som man hade bråkat med, då kunde man ”hjälpa till” med att ta bort yoghurten men visst var man lite skadeglad också 😉

Men dessa tider är nu helt borta. Livet blev inte alls som jag hade tänkt mig men det var nog lika bra det. Det jag hade tänkt var inte så roligt egentligen.

solnedgång 15-5-2010

Publicerat i dagbok. Etiketter: , . Leave a Comment »

Kommentera

