Någon som saknat mig?

Det var länge sedan jag skrev något inlägg här. Har inte haft inspiration eller mental ork att komma på något att skriva och då pressar jag inte mig själv heller. Jag bestämde mig detta när jag började med denna blogg att jag inte skulle pressa mig till någonting. Jag skriver det som känns bra och intressant helt enkelt.

Jag mår ganska bra nu när det är vår. Visst känner jag av sjukdomen till och från men symptomen verkar bli bättre sakta men säkert (peppar peppar)

Idag var det terminens sista föreläsningen och jag är mycket glad för det. Jag har inte gjort färdigt allt som ska lämnas in men nu ska jag plugga till tentan och resten får vänta.

Snart är det sommarkursen också…

Jag har fortfarande svårt med att gå ner i varv och måste verkligen se till att inte bli upprörd. Det ska vara luuuungt… Socker är inte ens att tänka på, då bryter helvetet loss. Jag får helt enkelt acceptera att jag antagligen aldrig kommer att kunna äta socker, inte ens ”bara lite”.

OCH imorgon ska jag till tandläkaren! Så höll tummarna för mig! Jag har ingen tandläkarskräck men mina tidigare erfarenheter av sjukvården har varit så dåliga att tilliten har blivit skadad tyvärr…

Hur är det med er där ute? Jag läser i era bloggar och så men tänkte ändå fråga 🙂

ros

9 svar to “Någon som saknat mig?”

  1. Antonia Says:

    Jag hade tandläkarskräck 😦 men nu har en super fin tandläkare sen jag kom till Sverige, och har äntligen kom över skräcken.

    • ro Says:

      Jag hoppas också jag får en snäll tandläkare… Annars går jag därifrån!

  2. Lena Says:

    Tack! Härliga blommor på bilden. Ja det behövs regn så mår växterna bra. Plus att det är skönt att inte det kommer massa damm som det kan göra när det inte regnat på länge. Det har varit härligt väder det senaste så det gör inget med lite regn.

  3. lifesdesire Says:

    Eftersom det är Bloggkärleksveckan tänkte jag skicka lite kärlek till dig!
    Hoppas du kan känna det 🙂

    • ro Says:

      🙂
      Bloggkärleksveckan?

    • lifesdesire Says:

      tydligen! du kan läsa mer på naknasanningen.com 🙂

    • ro Says:

      Kul! 🙂

  4. Blomster Says:

    Det känns bättre hos mig med, mindre stressigt på jobbet, medicinen och solen gör att jag märker små framsteg. Var bortrest i helgen, men har under veckan skickat en request om att lägga till dig på min msn. Hoppas vi kan testa att ”pratas” via den någon kväll framöver, kram

    • ro Says:

      Ska logga in och kolla. Jag antar att jag kommer att få något meddelande som jag måste klicka på godkänn eller något? Kram 🙂


Kommentera

