Dagens matintag

Jag tänkte skriva här lite vad jag äter varje dag. Inte för att jag tycker det skulle vara intressant för er att veta men mest för min egen skull 🙂

Idag:

persiljesmoothie

knäckebröd med ost och stekt fläskkött

kesellasmoothie med mango och hallon

rå bovetegröt med blåbärsmjölk

Hittils har det blivit en väldigt nyttig dag, jag äter inte så nyttigt varje dag egentligen.

Jag tror det ska bli lite mer till kvällsmat. Uppdaterar…

Uppdatering:

Ostsmörgåsar på knäcke med smör och olika ostsorter (feta ost, gouda, färskost med gräslök)

Rissoppa med citron (vatten, grönsaksbuljongtärning, kokt fullkornsris, färskpressad citronsaft)

Publicerat i maten. Etiketter: , , , . Leave a Comment »

Kommentera

