Det finns en blogg för allting

Verkligen! http://skaggbloggen.se/

Det är ju toppen tycker jag 🙂

Publicerat i Hittat. 5 Comments »

5 svar to “Det finns en blogg för allting”

  1. Antonia Says:

    Kul sida. Själv gillar jag inte alls skägg.
    Det är som om mannen vill dölja sin sanna jag.
    3 dagars stubb där går min gräns.
    Jag tror att män med mycket skägg har extremt dålig självförtroende.
    Som ung gillade jag män med skägg.
    Men sen växte jag upp 😉

    • ro Says:

      Intressant det du säger, det har jag aldrig reflekterat över 🙂 Jag tror inte jag är så himla förtjust i skägg jag heller om jag ska vara ärlig 😉

    • lifesdesire Says:

      Nej, han ska vara len och fräch!
      Vill ju inte ha en bushman men husdjur i ansiktet!! 😉

    • ro Says:

      Haha ”husdjur” det var bra 😉

    • lifesdesire Says:

      hahaha, 😉


Kommentera

