Gästbloggare sökes

Är det någon av er som har lust att gästblogga hos mig? Hör av er i så fall!

Kramar 🙂

Publicerat i om bloggen. 6 Comments »

6 svar to “Gästbloggare sökes”

  1. lifesdesire Says:

    kan jag väll 😉

    • ro Says:

      Vad roligt! 😀 Det är bara att skicka ett inlägg antigen via mejl eller en kommentar så kopierar jag och klistrar in 🙂

  2. Varvara Says:

    Jag kan tänka mig att gästblogga hos dig.
    Jag fösökte mejla dig, men får inte upp mejladressen.
    Du kanske kan se min, så kan du skriva till mig först, om du vill.
    Vänliga hälsningar
    Varvara

    • ro Says:

      Funkade det inte? Jag får ta och titta till detta… Men jag mejlar dig i alla fall 🙂

  3. Varvara Says:

    Ok, jag återkommer….
    Ha det gott!

  4. Ni som skulle gästblogga | Kan jag bli frisk? Says:

    […] } Ni har väl inte glömt bort det? Jag väntar med spänning på era inlägg This entry was posted in om bloggen and tagged […]


Kommentera

