Mitt paket är ute och cyklar…

Jag har beställt lite varor som blivit försenade och när jag ringde imorses så fick jag veta att de ”inte riktigt vet” var mitt paket är någonstans och att de ska leta rätt på det och återkomma…

Jag tyckte det hela var lite komisk även om jag mest vill bara ha mina varor.

Men hur lyckas man liksom tappa ett helt paket? Det måste vara ganska stort också för jag beställde en hel del…

Jag hoppas i alla fall att de hittar paketet som har”rymt”och skickar det till mig 🙂 Och att de inte ställt paketet soligt för det är matvaror jag har beställt!

Publicerat i dagbok. Leave a Comment »

Kommentera

