Flera ljusa tankar…

Från Louise Hay hemsidan: http://www.louisehay.com/

Daily affirmation: 

Whatever we do is perfect in the moment.

Den sidan… Vissa dagar står det där precis det jag behöver höra!

Jag tackar 🙂

2 svar to “Flera ljusa tankar…”

  1. Varvara Says:

    Jo visst, den sidan brukar jag också gå in på, har fått mkt hjälp av den.
    Har du läst boken? Den ger lite klarhet i det som är låst.
    Ha en fin dag!
    Varvara

    • ro Says:

      Jag antar att du menar boken du kan hela ditt liv? Den har jag läst. Tanten verkar ha skrivit många böcker 😉
      Visst är den bra. Men jag känner inte att den räcker som förklaring till allt, jag tror det kan vara lite mer komplicerat än så… Men den är jättebra och jag bläddrar i den ofta 🙂


Kommentera

