Om ni undrar…

vad jag gör så pluggar jag inför tentan som jag ska skriva imorgon…

Än så länge ser det inte alls lovande ut men jag ska göra ett försök. Vem vet, jag kanske får tur och det lilla jag kan faktiskt kommer med på tentan.

Annars mår jag inte så bra direkt. Stress har som bekant inte den bästa effekt på kroppen, inte minst när man redan är sönderstressad…

Men jag ska inte gnälla mer nu utan jag önskar er en trevlig nationaldag idag 🙂

PS: jag har linsgroddar och alfaalfagroddar på gång… Det ska bli gott med lite små näringsbomber, det behövs 🙂

Publicerat i studierna. Etiketter: , , , , , . 3 Comments »

3 svar to “Om ni undrar…”

  1. lindstromfunderingar Says:

    Lycka till på tentan!

  2. lifesdesire Says:

    Tänker på dig idag från ett regningt Malmö!
    good luck!! 😉

  3. ro Says:

    Tack så jättemycket! 🙂
    Det gick nog lite så där med tentan… Jag vet inte om jag klarade den :/


Kommentera

