Planer för dagen

Jag tänkte åka ner till stan och handla idag, eftersom mitt paket fortfarande är försvunnet och jag behöver (läs: vill jättegärna ha) choklad!

Och ”vanlig” choklad kan jag inte äta så jag måste hitta en utan socker och annat konstigt i. Få se om jag hittar något…

Paketet väger tydligen 1300g, lite mer än jag vägde när jag föddes (och nej, jag har inte beställt 1300g choklad 😉 )

Så bra att de inte ”tappade bort” mig när jag var bebis, det hade varit en stor förlust för mänskligheten att världen skulle vara utan mig!

Nåja i alla fall för några människor 🙂

Sköt om er där ute

Publicerat i dagbok. Etiketter: , , . 4 Comments »

4 svar to “Planer för dagen”

  1. Antonia Says:

    Kan man verkligen vara säker på att man inte byttes bort på BB?
    en hemsk tanke…

    ( Karensdag är det när jag inte får pengar fast jag ligger hemma och är jättesjuk)

    • ro Says:

      (jag höll på att missa dina kommentarer först…)
      När jag var liten brukade jag påstå att jag var adopterad och krävde att få veta vilka mina riktiga föräldrar var 😉
      Ja, hur kan man veta egentligen… Jag tycker det är fel att de springer iväg med barnet, det är sällan det är något så akut att de inte kan sköta det i samma rum. Stackars bebisar behandlas som klumpar…

  2. Dreamsalive Says:

    Hej!
    Jag förstår din vånda. Jag behöver också choklad. 🙂
    Hoppas du får tag på sockerfri som är riktigt god. Och att paketet kommer tillrätta.

    • ro Says:

      Hej! Tack kommentaren 🙂
      Tyvärr hittade jag inte det jag sökte så jag får vänta på paketet… Jag har beställt något som heter kakaoblock eller något, det är chokladen innan man separerade kakaopulvret och smöret så det är inget socker alls i. Perfekt för mig 🙂


Kommentera

