Rätt ska vara rätt och jag är jag

Jag var visst lite gnällig på mitt tidigare inlägg och risken finns att jag kan ha gjort en och annan läsare sur men i så fall får jag leva med det.

Jag har nämligen alltid varit sån, jag ogillar orättvisor av alla former och storlekar och även om jag försöker hålla det mesta till mig själv så blir det en hel del som ändå kommer ut.

Det kan bero på att jag, liksom ni, är människa och även jag kan behöva skriva av mig då och då… Och detta med bilderna är något som stör mig eftersom jag själv fotar väldigt mycket och tycker man ska ha egna bilder i sin blogg, om inte annat så blir det mer personligt på det viset. Och kan man inte göra det så finns det faktikst webbsidor med gratis bilder som man kan använda till sin blogg/hemsida som t.ex. denna: http://www.fotoakuten.se/ och många fler 🙂

Så kära läsare, ta inte illa upp. Jag menar inte något personligt mot någon eller någon specifik blogg det är mest mina tankar jag ventilerar här.

Publicerat i tankar. Etiketter: , , , . Leave a Comment »

Lämna en kommentar