Kulturmöte eller kultukrock?

Grekiskt kaffe möter knäckebrödsmörgås med ost 😉

grekiskt kaffe och knäckesmörgås med ost

grekiskt kaffe

Publicerat i maten. Etiketter: , , , . 2 Comments »

2 svar to “Kulturmöte eller kultukrock?”

  1. Varvara Says:

    Det var länge sen jag gjorde grekiskt kaffe, jag tycker den är lite för stark numera.
    Fina koppar du har!
    Ha det gott!

    • ro Says:

      Det där var kofeinfritt faktiskt men jag brukar inte dricka kaffe alls, inte ens koffeinfritt.
      Ibland får jag bara såna ”greklanddagar” då jag låtsas att jag är hemma där och då…
      Ha det gott du med! 🙂


Kommentera

