Ute och cyklar

fast hemma nu 🙂

Jag har varit på en lååång cykletur idag och fick en massa ont och blev jättetrött och nu är jag på gränser till yr, MEN

Jag hade jätteroligt och är himla glad 😀

Hittade bland annat denna sjö där jag satt och åt matsäck 😉

sjö

sjö2

8 svar to “Ute och cyklar”

  1. Blomster Says:

    Tack för ditt svar om saganakin, har köpt två olika ostar som jag tänkte prova med! Jo, det är bra med mig! Lite bråda dagar just nu dock, men det är mestadels roliga saker inbokade. Ska blogga lite om det vid tillfälle! Din cykeltur lät verkligen härlig, bilderna påminner om en sjö som finns bara ett stenkast från där jag bor. Alltid mysigt att sitta invid en sjö och filosofera eller äta lite gott! Imorrn ska jag åka iväg och träna hade jag tänkt, ha det gott! kram

  2. Blomster Says:

    glömde ju säga att saganakin vi fattade tycke för, var den som ser lite friterad ut. Jag brukar gilla att sätta lite olivolja och pressad citron på! *mums*

    • ro Says:

      Åh, vad hungrig jag blev nu! 🙂

  3. lifesdesire Says:

    ser underbart mysigt ut 🙂

    • ro Says:

      Det var faktiskt jättefint 🙂

  4. Lena Says:

    Vilken vacker sjö. Det är härligt när man är ute i naturen och upptäcker saker. Själv ska jag ut och njuta av det vackra vädret idag. Hoppas det håller sig så.

  5. Antonia Says:

    Riktig smultronställe du har hittat. Fina bilder blev de också.

    • ro Says:

      Tack! 🙂


Kommentera

