Var är alla?

Är ni på semester kanske?

Hoppas ni har roligt i alla fall 🙂

Själv har jag börjat med en sommarkurs på distans och den är på heltid så jag måste hålla mig fokuserad så jag inte hamnar efter…

Och så har jag en massa andra saker som jag också vill hinna med. Jag har inte tråkigt i alla fall 😉

Publicerat i dagbok. Etiketter: , , , , . 8 Comments »

8 svar to “Var är alla?”

  1. lifesdesire Says:

    Jag är i Turkiet 🙂

    • ro Says:

      Niiice 😀

  2. Lena Says:

    Ingen semester än. 😦 Jag önskar jag hade det. Spännande med kurs. Vad läser du för något?

    • ro Says:

      Jag kommer inte heller att få någon direkt semester verkar det som. Kursen håller på hela sommaren. Ska skriva ett inlägg om vad det är för kurs 🙂

  3. Varvara Says:

    Men hallå där!
    Ja, jag har tänkt på dig sen sist!
    Jag har haft fullt upp med skolavslutning, bröllop (kronprinsessas), shopping osv……
    min resa till Grekland närmar sig……vad läser du för sommarkurs?
    Varma hälsningar…..

    • ro Says:

      Ja, visst är det mycket man vill hinna med 🙂
      Kram!

  4. Blomster Says:

    Ja, berätta gärna mer om din sommarkurs! Jag är hemma, men har haft bråda dagar. Nu har jag gjort undan det mesta, så nu är det mest jobb och hemmafix… Hoppas vi får fint väder så vi får njuta av solen mellan varven iaf! kram 🙂

    • ro Says:

      Ja, sol skulle vara trevligt så klart! 🙂
      Kram!


Kommentera

