Mer purékost…

Det blev en soppa på vatten, tomapuré, creme fraiche och brödbitar utan kanter som jag lät ligga i soppan och blir mjuka. Brödet hade dock en del solroskärnor men det gick bra att tugga dem försiktigt på den mindre ömma sidan av munnen…

Jag måste erkänna att just nu känns det inte så självklart att mitt tandkött kommer att läka. Men jag får lita på tandhygienisten att det kommer att göra det så länge jag fortsätter borsta och gör tandtråd. Jag hoppas det!

Jag är fortfarande hungrig dock… Kanske ska äta en portion till.

2 svar to “Mer purékost…”

  1. Jasmine Says:

    Hoppas att munnen blir bättre och att du efter det kan äta som vanligt igen.

    Svar: Tack snälla för din långa kommentar! Jag kan bara hålla med dig. Dina ord uppskattar jag verkligen. Tack, åter igen.
    Kram

  2. Jasmine Says:

    Svar: Haha, datorn är också en riktig bov. Timmarna flyger fram, när man tillbringar en stund vid datorn och Internet.
    Kram


Kommentera

