Min dator är trasig

Vi skulle damma av datorn för det var så otroligt mycket damm i. Fläkten lät jättekonstigt och det gick inte att bara ha det så. Men nu funkar inte datorn, den försöker starta men stänger av mitt i, det är som om någon stänger av strömmen.

Jag bölade hela kvällen igår. Pallar inte att saker går fel, jag mår redan så dåligt att såna små saker gör att jag bara bryter ihop…

Men idag mår jag bättre och har varit hos tandhygienisten och rensat andra halvan av munnen… (läs även här och här)

Och så har jag en fråga till er: Vore det olämpligt att skriva ett tackkort till henne (tandhygienisten)? Jag är lite osäker om såna saker, jag vill inte göra bort mig. Jag tyckte bara hon har behandlat mig så bra och varit så tålamodig. Visst jag tackade lite där också men inte så där ordentligt…

4 svar to “Min dator är trasig”

  1. lifesdesire Says:

    Tycker inte det är olämpligt alls, hon kommer bli glad. Det är inte många som skickar tackkort till tandläkare/tanhygienister 😉
    Det skulle bara säga hur underbart omtänksam du är…

    • ro Says:

      Jag ska nog ta och skicka då, blir bara lite osäker ibland på vad som är lämpligt här i Sverige, det är andra regler här än det jag är van vid… 🙂

  2. Varvara Says:

    Ja, jag förstår om du bölade över att datorn inte fungerade, du är väl beroende av den så som jag…..
    Ja, jag tycker det är trevligt att visa tacksamhet, på ett eller annat sätt, kort el dyl. hon kommer nog att bli överraskad, och det är ju kul…..
    Sänder dig energi!!!

    • ro Says:

      Ja, det är jag definitivt! Jag pluggar på distans dessutom och då är det så mycket som händer via datorn…
      Tack för din omtanke! 🙂


Kommentera

