Datorn lagad plus ett par matbilder

Nu är datorn lagad! Av en jättevänlig och trevlig grabb. Så härligt när man träffar trevliga människor, de gör ens dag liksom! 🙂

Så nu är jag jätteglad 😀

Jag tänkte lägga ut lite bilder på mat som jag tidigare har gjort men inte orkat blogga om det…

En frukosttallrik med yoghurt, keso och frukt (som jag sedan mixade till en smoothie…)

frukosttallrik

Och här är pastitsio, en grekisk pastapudding med köttfärs och bechamelsås, supergott kan jag lova er! 🙂

pastitsio

Publicerat i maten. Etiketter: , , , , , . 2 Comments »

2 svar to “Datorn lagad plus ett par matbilder”

  1. Varvara Says:

    Det glädjer mig att du är glad igen!
    Ha en trevlig fredag kväll!

    • ro Says:

      Tack detsamma! 😀


Kommentera

