Jag fuskade

Jag skulle inte äta något mer ikväll men jag bakade en så otroligt god efterättspaj och den doftade så himmelskt så jag kunde inte låta bli att ta en bit… ok två 😉

Men det är en sån där nyttig paj utan socker eller mjöl så jag funderar faktiskt på att äta den till frukost imorgon. Lite fördelar ska man ha för att man inte kan äta socker 🙂

Längtar redan…

Ett svar to “Jag fuskade”

  1. Lena Says:

    Det låter gott med paj. Ja, det är svårt att resa bort på sommaren när man har en massa växter, om man nu inte har någon vänlig granne som kanske kan vattna eller liknande. Hoppas allt är väl med dig annars.


Kommentera

