Året jag föddes

Publicerat i välgörande musik. Etiketter: , . 5 Comments »

5 svar to “Året jag föddes”

  1. Jasmine Says:

    Låten är ganska fin, men inte min typ av musik.

    Svar: Har du börjat följa min blogg? Va kul, välkommen! 😀
    Kram

    • ro Says:

      Det var inte meningen det skulle vara någons typ av musik. Bara en nostalgi grej för mig…

      Tack 🙂

  2. Varvara Says:

    Jodå, ok låt….lite småromantisk….
    Nu bär det snart iväg…….få se när jag kan skriva igen…..
    Ett ord på vägen; tänk på, och var med dem som tycker om dig!
    Ha det gott!

    • ro Says:

      Kommer att sakna dig…
      Trevlig resa! 🙂

  3. kickan34 Says:

    tack så mycket. 🙂 kram


Kommentera

