Kort videoinlägg från min balkong

Bara för skojs skull 🙂

3 svar to “Kort videoinlägg från min balkong”

  1. Blomster Says:

    Så fint du har på din balkong! Jag blev särskilt imponerad av de fina pelargonerna, så de blommar! Önskar mina gjorde det med, men sticklingarna ska nog växa lite till innan de börjar blomma. Däremot så är det många knoppar på den rosa hängpelargonen nu! 🙂 Hoppas du har en trevlig helg och fint väder!

    • ro Says:

      Du gör nog rätt som inte låter sticklingara blomma. Jag praktiserar fri uppfostran och låter växterna göra i princip vad de vill 😉 Pelargoner verkar dessutom vara mycket tåliga växter och blommar gärna 🙂

  2. Flera bilder från min balkong | Kan jag bli frisk? Says:

    […] som jag tidigare visat har slutat klättra och blommar nu för […]


Kommentera

