Idag…

…har jag varit ute och gått och cyklat en massa 🙂

Natur, grönska, tystnad, syre, lugn…

Mycket av det man behöver för att bli frisk och hålla sig frisk 🙂

Båda bilderna är från: www.fotoakuten.se

3 svar to “Idag…”

  1. Jasmine Says:

    Skönt att vara ute. 🙂

    Svar: Min pojkvän har koll på i vilken (o)ordning man ska se dem i: IV, V, VI, I, II, III. 🙂 Då blir det genast mycket lättare att hålla koll på historien.
    Kram

  2. Blomster Says:

    Så härligt med cykelturer och promenader i lugn och ro! Fint väder och fina bilder fick du visst också, gör gott för själen! Jag cyklade häromdagen också i solen, men kunde inte ta det så lugnt eftersom jag skulle till jobbet. kram

    • ro Says:

      Tack, men det är inte mina bilder 🙂
      Hoppas det är bra med dig.
      Kram!


Kommentera

