Någon som har någon aning?

Vad det här kan tänkas vara?

Jag hittade den mitt i skogen, typ…

4 svar to “Någon som har någon aning?”

  1. kickan34 Says:

    nån jävel som satt ut den där för att alla ska fråga sig ” Va fan e det där?!” och verka dumma i huvet 😛 ^^

    • ro Says:

      Hahahaha! Jag måste erkänna att jag såg rätt rolig ut när jag stirrade in i detta 😛 Undrar om det inte är någon kamera där inne, men vem skulle liksom filma mitt i skogen?? 😀

  2. Antonia Says:

    Jag tror att det är en elstängsel. I alla fall stolpen till det. Men lite osäker.

    • ro Says:

      Oj, då ska jag nog inte komma närmare i framtiden… för säkerhetsskull


Kommentera

