Jag bara älskar sånt här =)

google sökning - mjölkprotein

4 svar to “Jag bara älskar sånt här =)”

  1. Anneli Says:

    Klart att Mjölkfrämjandet tycker att mjölk är det bästa!! Var finns den oberoende forskningen???

    • ro Says:

      Ja, just det var en del av det roliga 😉 Att mjölkfrämjandet säger att mjölk är bra.
      Dah, de heter ju mjölk-främjandet 😉

  2. Antonia Says:

    Tur att jag inte tränar. 🙂 Och kanske ännu större tur att jag inte gillar mjölk. Har aldrig druckit i hela mitt liv faktiskt. ( och se så långt har jag nått 😉

    • ro Says:

      Ja tränar inte heller i den bemärkelsen… Skulle aldrig orka lägga ner så mycket tid och min kropp behöver ju specialbehandling… Men mjölk dricker jag även om jag inte är någon mjölkfantast direkt. Men man behöver ju inte, se där, du mår ju bra ändå 😉


Kommentera

