Raps

Det här är ett gammalt inlägg som jag passar på att publicera nu i brist på ork och inspiration…

Bilder tagna under en cykeltur…

raps

raps+väg

rapsfält

8 svar to “Raps”

  1. Anneli Says:

    Vackert med rapsfält!! Man blir så glad av den gula färgen!! 😀

    • ro Says:

      Jag tycker också om gult 🙂

  2. Jasmine Says:

    Wow, vilka läckra bilder! Skarpa färger.

    Svar: Ja, de knasiga bilderna blev faktiskt lite coola. 😛
    Kram

    • ro Says:

      Tack så mycket!

  3. Josefin Says:

    Haha, det är ingen fara! 🙂 Ja jag hade tänkt det men jag skippade det, bakar idag istället =)

  4. Antonia Says:

    Hoppas att inspirationen kommer snart tillbaka. Och håller med raps ser så bra ut på bild.

    • ro Says:

      Jag hoppas med…

  5. Anneli Says:

    Svar på din kommentar på min blogg: Nä, det fattar inte jag heller, MEN jag har ju resonerat som du och det har uppenbaligen inte funkat, så nu testar jag om det finns nån sanning i det påståendet! Fast man lär nog få hålla på ett bra tag innan det visar sig…! Uthållighet och tålamod…! Uthållighet och tålamod…!


Kommentera

