Bloggpaus

Jag tror jag ska ta en kortare bloggpaus så jag kan göra lite saker som ska göras och sedan återhämta mig från dessa…

Men jag återkommer snart med förhoppningsviss ett glatt humör 🙂

Massor av kramar till er! 🙂

Publicerat i om bloggen. 17 Comments »

17 svar to “Bloggpaus”

  1. nixpro Says:

    Hej!
    Tack för påpekandet! Förra enkäten hade alternativ för att man haft, men ej längre har, det ena och det andra
    En bloggpaus borde jag också ta – finns akuta saker man borde göra som bloggande, framför allt bloggläsande, tar tid i från. En verklighetsflykt lite kanske
    Hoppas du kommer tillbaka efter pausen 🙂

    • ro Says:

      ja, visst tar det mycket tid! och jag läser en väääldans många bloggar, borde nog dra ner på det lite kanske, det finns ju roligare saker i livet än att sitta framför datorn… Fast sitta framför datorn är ju också kul…. Nåja, man får hitta en balans helt enkelt 🙂

  2. 3pa2 Says:

    Välkommen tillbaka säger jag som uppskattar dina bloggande tankar

    • ro Says:

      tack! jätteroligt att vara uppskattad!

  3. Anneli Says:

    Svar på din kommentar på min blogg:
    I mitt fall litar jag mer på vågen än på måttbandet! Det är svårt att mäta exakt likadant varje gång och jag har en väldigt svårlurad våg!! 😀
    Nu ska jag utredas för orsaken till varför jag fått hjärtsvikt och varför jag svarar så dåligt på medicinen.
    Hjärtsvikt är ingenting man bara får, utan det är en följdsjukdom på nånting annat, men i mitt fall vet man inte vad! Det finns massor med olika sjukdomstillstånd som kan ge hjärtsvikt, men jag har ju inte varit sjuk med nåt som kan ge det, mig veterligen! Vi får se om läkarna kommer på nåt! Suck!
    Hoppas du inte blir borta från bloggosfären en längre tid!! Kommer sakna dig!! 😀

    • ro Says:

      Min våg är mest konstig… Väger man sig två gånger på raken blir det olika resultat… Har du en sån våg som mätter kroppsfett och vätska?

      Jag hoppas det ordna sig med ditt hjärta!
      Kramar!

  4. lifesdesire Says:

    Dröj inte så länge 🙂

    • ro Says:

      det ska jag inte 🙂
      länge sen jag såg dig här 🙂
      allt bra med dig?
      kram

  5. Daniel Says:

    Kom snart tillbaka!

    Lyckokramar

    • ro Says:

      Tack!

  6. Marina Says:

    Hoppas du kommer snart tillbaka!

    • ro Says:

      tack snälla du!

  7. Lena Says:

    Hoppas du får det skönt under bloggpausen och återhämtar dig!

    • ro Says:

      tack! 🙂

  8. Antonia Says:

    Hoppas att pausen inte blir alltför långvarig. Du är ju saknad.

    • ro Says:

      tack, så snällt sagt! skönt att veta att man bli saknad!
      Jag är tillbaka redan som du kanske ser… bloggosfären och jag verkar vara oskiljaktiga…
      jag bara tycker inte så mycket om att blogga när jag mår dåligt… det blir så negativt då…
      men just nu går det inte på annat viss…

  9. ro Says:

    Tack till er alla! Tack för att ni finns!


Kommentera

