Hej!

Hej på er!

Jag har inte glömt er, jag har varit här många gånger och läst era kommentarer och blivit jätteglad! 🙂

Har varit i era bloggar också, har svårt att hålla mig helt borta från bloggosfären… Någon kommentar har jag också skrivit då och då men inte alls lika flittigt som jag brukar göra…

Denna vecka är helpackad med aktiviteter… Inlämningsuppgifter, tentor, tandläkarbesök och kortare resor…

Men efter det så lugnar det nog ner sig så jag kan ha en normal tempo igen…

Hoppas allt är bra med er! Jag tänker på er och skickar kramar till alla!

Kommer snart tillbaka! 🙂

10 svar to “Hej!”

  1. Anneli Says:

    Kramar tillbaka!! 😀

    • ro Says:

      tack 🙂

  2. kickan34 Says:

    tack.kram. 🙂

    • ro Says:

      varsågod. hoppas du mår bättre nu.

  3. Varvara Says:

    Ha en underbar vecka med mycket glädje, kärlek och positiv energi!
    Kram till dig!

    • ro Says:

      Tack så jättemycket. Det behövs verkligen…
      Det går upp och ner, men jag kämpar…
      Kram!

  4. lifesdesire Says:

    Kul att Du är tillbaka 🙂 Har inte varit lika flitig på att titta in här som jag brukar, men det finns stunder då man försöker hitta sin egen lilla stig att hålla sig på här i livet och det kan vara en utmaning….
    Kram till dig och kämpa på! 😉

    • ro Says:

      Tack!
      Kramar…

  5. Antonia Says:

    då är det inte bloggen eller oss du tröttnade på utan har för mycket helt enkelt. 🙂

    • ro Says:

      exakt! jag har absolut inte tröttnat på er! jag är så tacksam att ni finns! 🙂


Kommentera

