Du måste hålla med mig annars är du dum i huvudet

Om du inte håller med mig och du kan inte övertala mig att hålla med dig så är du inte saklig

Dessutom så är det MIN tolkning av det du säger som ska gälla. Det du faktiskt menar är helt irrelevant

Människor är bra konstiga tycker jag…

Publicerat i klotter. 6 Comments »

6 svar to “Du måste hålla med mig annars är du dum i huvudet”

  1. 3pa2 Says:

    Konstiga är nog inte rätta ordet utan mer intoleranta inskränkta samt dåligt uppdaterade låter mer rätt. Eller?

    • ro Says:

      Ja, det låter faktiskt mycket mer rätt. Tack för att du hjälper mig med orden, jag tycks inte hitta dem när jag är ledsen och upprörd…

  2. Anneli Says:

    Bra sagt 3pa2!!
    Låt inte intoleranta, inskränkta människor ta din energi – ge dem inte den makten!!
    Försök snarare att ha lite överseende med dem för att de inte förstår bättre! Egentligen är det ju rätt synd om dem!!

    • ro Says:

      ja, det är det verkligen synd om dem… man kan undrar vad som gör att man bli så… kanske försöker man dämpa sitt lidande genom att hacka på andra? vem vet…

  3. Antonia Says:

    Min förra kommentar skulle nog komma in här. :)Men det passar ju på båda ställen. Eller…?

    • ro Says:

      hehe, visst passar det båda ställen 🙂
      kul


Kommentera

