Jag lever…

Känner mig mörbultad och misshandlad, känslomässigt…

Men jag lever…

Och det finns snälla människor som hjälper mig läka och ger mig hopp…

Därför lever jag…

Tack för att ni finns…

Tappa aldrig er medmänsklighet, tappar man det så har man ingen själ…

13 svar to “Jag lever…”

  1. lifesdesire Says:

    …du är aldrig ensam!!! Kram

    • ro Says:

      tack!
      kramar…

  2. Anneli Says:

    KRAM till dig!!
    (Fin låt förresten!! Även för en gammal hårdrocksräv som mig! 🙂

    • ro Says:

      Tack!!
      Visst är den bra, jag gillar mest texten… och den dansade tjejen 🙂
      Hoppas det är bra med dig. Har inte orkat kommentera på allas bloggar, skriver bara när jag kan vara kortfattad…

  3. Jasmine Says:

    Hoppas att du mår bättre snart. Det är inte roligt att vara ledsen. 😦

    Svar: Tack för din kommentar. ❤
    Kram

    • ro Says:

      Tack, det är aningen bättre nu…
      Kram!

  4. Varvara Says:

    Klart att du lever, vill inget annat veta!! Livet är alldeles för underbart och kort!
    Jag ber för dig!
    Ha de bäst!

    • ro Says:

      Tack så jättemycket!
      Ha det bäst du med 🙂

  5. Daniel Says:

    En värmande vi finns här kram!

    • ro Says:

      Tack Daniel! Känns skönt med kram 🙂

  6. kickan34 Says:

    Kram och tack för din snälla kommentar! Önskar dig en skön helg! Hoppas du kan koppla av nu! Du e grym! 🙂

    • ro Says:

      Tack detsamma! 🙂
      Kram!

  7. Lena Says:

    Det är underbart med människor, musik eller vad det kan vara som hjälper en vidare och kan hjälpa till med läkning. Det har jag varit med om idag när jag har umgåtts med mina nära vänner. Det är härligt och väldigt betydelsefullt. Kram


Kommentera

