Ny rolig sida bland mina länkar

Jag älskar sånt 🙂

http://www.unnecessaryquotes.com/

Publicerat i läkande skratt. Etiketter: , , . 4 Comments »

4 svar to “Ny rolig sida bland mina länkar”

  1. Anneli Says:

    Ha, ha!! Knasigt!! 😀

    • ro Says:

      Visst är det! Jag fullkomligt älskar sånt 😀

  2. Anneli Says:

    Svar på din kommentar på min blogg: Tack för kramen, Artemis!! Ja, idag var en ny dag, men tyvärr inte såå mycket bättre vad gäller huvudvärken…!

    • ro Says:

      Huvudvärk är inte rolig… fast å andra sidan kan jag inte tänka mig någon värk som är rolig… Om inte man är masochist vill säga…
      Men IMORGON kommer det att vara bättre det är jag säker på 🙂
      Kram!


Kommentera

