Kroppen jublar och är nöjd!

 med maten jag åt idag 😀

Frukost: jordgubbsgröt med kokos (färska jordgubbar+ kokosfett+ dadlar = mixa + blåbär och kokos till garnering)

Lunch: rå zuchinipasta med hemmagjord pesto, mozzarella och hackad tomat + en liten soltorkad tomat 🙂

Till det blev det två knäckesmörgåsar med smör och ost.

Mellanmål: Krämig grekisk yoghurt + honung 🙂

Men jag är faktiskt redan lite hungrig… Jag funderar på att äta upp resten av zuchinipasta (det blev två portioner så jag sparade en)

Ikväll tänkte jag göra samma soppa som igår. Den var ju jättegod och mättande!

Om ni bara visste vad min kropp jublar när den får sån mat som den mår bra av 🙂 Och mår kroppen bra då mår jag också bra eller åtminstone bättre…

8 svar to “Kroppen jublar och är nöjd!”

  1. Anneli Says:

    Det ser ut och låter supersmaskigt!! Visst är det bra att skämma bort sig själv på ett sånt fantastiskt nyttigt sätt!?!
    Hoppas att du märker positiv skillnad på din hälsa också!!
    KRAM!!

    • ro Says:

      Visst är det 🙂 Det kan vara gott att äta nyttigt! 😀
      Kramar!

  2. Varvara Says:

    Jomen visst, jag förstår att din kropp mår bra av maten……och att du märker skillnaden!
    Kram till dig!

    • ro Says:

      Jodå, lite skillnad märker man väl 🙂
      Kramar!

  3. lifesdesire Says:

    Guuuud vad läckert gott det ser ut!!!! 🙂

    • ro Says:

      Det var gott!!! 😀

  4. Antonia Says:

    Nu blev man super sugen. Retar verkligen smaklökarna.

    • ro Says:

      Ibland lyckas jag verkligen med mina ”experiment” 😉


Kommentera

