En läsare tipsar…

om en jättegullig video 🙂 Tänkte jag skulle dela med er också 🙂

I början påminde den mig lite om en av mina favoritreklamsnuttar, också supergullig 🙂

(notering:för mig gulligt=bra)

5 svar to “En läsare tipsar…”

  1. Daniel Says:

    åååh så gulligt!! :))))

  2. Varvara Says:

    Jaaaa….den hur gullig som helst….
    Tänker på dig…
    Kram

  3. Anneli Says:

    Gulligt!!
    Och så ett svar på din kommentar på min blogg:
    Tack Artemis för komplimangen!!
    Du skriver rätt bra själv…! Jag gillar dina exempel – de är väldigt talande! Och dina slutord såå klockrena!! Det är läskigt att vi människor är på det sättet, men det är så sant!!

  4. ro Says:

    Tack så mycket för era kommentarer! Förlåt att det tog så lång tid att svara…
    Kramar på er! 🙂

  5. En läsare tipsar… (igen) =) | En dag i sänder Says:

    […] En läsare tipsar… (igen) =) Posted on 15 september, 2010 by ro En av mina läsare, Varvara, som tidigare har tipsat om denna gulliga video. […]


Kommentera

