När jag inte skriver…

brukar det betyda en av följande tre saker:

  1. Jag har ingen inspiration/ork att skriva något
  2. Jag är sjuk och orkar inte något i övrigt
  3. Jag har superroligt med en massa andra saker 🙂

På senaste tiden har det varit 1 och 3 för det mesta. Men mest 3 🙂

Jag känner mig lite halvtaskig, ni har ju varit här när jag har mått dåligt och nu förvinner jag så där… Det kan verkar vara otacksam men jag har verkligen inte glömt er! Det är bara att det inte är så ofta som jag har roligt och då vill jag passa på och göra det, man vet ju aldrig hur det blir nästa dag.

Men jag kommer tillbaka, behöver bara ta den tiden bara för mig. Det är så ofta i mitt liv det hadlar om andra…

För tillfälle skickar jag er en massa KRAMAR! 🙂

9 svar to “När jag inte skriver…”

  1. Anneli Says:

    Men kära du: att ha roligt är ju bästa medicinen!! Det är väl klart att du ska prioritera att ha roligt!! Vi finns här när du kommer tillbaka ska du se!! 😀
    Och förresten så skriver man bättre blogginlägg när man är någorlunda glad och det blir roligare för oss läsare att läsa dina inlägg! Så det är ”Win win”!! 😀

    • ro Says:

      Ja, det var ju så jag också tänkte 🙂 Men jag saknar er också!!
      Jag är sån som vill hinna med allt och göra alla supernöjda men det går ju inte…

    • Anneli Says:

      Nej, jag behöver dra ner på tempot jag med!! Jag sitter alldeles för mycket framför datorn!!! Men det är så kul att blogga och läsa andras bloggar, så jag sitter mot bättre vetande! (Min man fattar inte vad som är så intressant och roligt…! Han bara skakar på huvudet!!)
      Men här kommer svar på din nya kommentar som du postade medan jag skrev svar till alla som kommenterat:
      Tack för nya kommentaren och nya länken! Även denna länk ska kollas noga! Dock inte nu inatt – jag är supertrött och behöver sova!! Men jag älskar vitlök!! MUMS!!
      ALLT det du skriver om läkare håller jag med om!! AMEN to that!! 😀
      KRAM!!!

  2. Varvara Says:

    Man kan även kalla det för att du prioriterar ……
    Ha en trevlig dag!!
    Kram till dig!

    • ro Says:

      Ja, det kan man säga! 😀
      Tack detsamma!
      Kramar! 🙂

  3. Jasmine Says:

    Man ska leva! Bloggandet ska inte få ta över det som är själva livet. Jag tycker du gör rätt i att lägga bloggen åt sidan, då du har annat roligt för dig. 🙂

    Svar: Åh, grattis till ditt konto på Facebook! Varför blev du medlem (frågar av ren nyfikenhet)?
    Tack för din kommentar.
    Kram

    • ro Says:

      Hej igen!
      Jo, som jag skrev i din blogg är jag inte så bra på att träffa folk på riktigt och inte heller prata i telefon så det kan vara ett sätt att hålla kontakten lite grann…
      Och du har helt rätt! Bloggandet får inte ta över själva livet!!
      Kram 🙂

  4. Lena Says:

    Fortsätt du att ha det roligt tycker jag. Man får passa på tycker jag. Rätt som det är sitter man där och deppar. Jag får väl säga som dig, ibland försvinner jag för att jag mår dåligt eller är upptagen och ibland försvinner jag för att jag har det kul. Det är ok med mig fast det känns lite jobbigt att jag ska börja jobba på måndag efter en härlig semester. Jag har spenderat senaste dagarna med att laga mat och fylla frysen. Ska göra köttbullar imorgon tänkte jag. När jag börjar jobba lär jag inte orka laga mat från grunden första tiden. Så det blir bara att plocka ur frysen.

    • ro Says:

      Det är precis så jag också tänker… Dessutom blev förra vintern så otroligt illa (för mig), så jag vet inte vad jag ska förvänta mig i år…
      Det låter som en jättebra idé att förbereda mat inför jobbstarten! Riktigt smart faktiskt! 🙂


Kommentera

