Tillbaka!

Och ganska trött…

Publicerat i dagbok. Etiketter: , , . 9 Comments »

9 svar to “Tillbaka!”

  1. Anna Says:

    Jag är också trött. Det är väl hösten som är på väg.. usch

    • ro Says:

      Kan vara det också… Jag tänkte mest att det berodde på resan…
      Bättre nu i alla fall 🙂

  2. Daniel Says:

    Borde pigga upp dej!!

    • ro Says:

      Jag ska! 🙂

  3. kickan34 Says:

    sv. haha ja det klart. det var därifrån jag fick låten från första början;D Kramar o ha en bra morgondag! 🙂

  4. Varvara Says:

    Nej men hej, och välkommen tillbaka! Jag är naturligtvis nyfiken på vart du har varit?
    Trött, det var nog bara från resan, du kommer att få energi snart igen!
    Fin låt, handlar ju om drömmar, dem behöver vi hålla liv i! Vad drömmer du om?
    Jag har tappat bort mina drömmar på vägen under ett antal år. Jag har ägnat mig åt, och lagt mkt energi på en särskild dröm, det är att ha en familj och hålla kärleken levande.
    Börjar känna att den biten är ok, funderar numera vad jag har för andra drömmar.
    Ha en fin dag!

    • ro Says:

      Hej! Och jag undrade vart du hade tagit vägen 🙂
      Jodå, det är bättre nu. Men jag kan ha sovmorgon varje dag så det är klart jag mår bra. Vakna tidigt är inte min grej, jag är kvällsmänniska… Det är lika jobbigt som att tvinga en morgonmänniska jobba på kvällen…
      Ja, ibland när en dröm har gått i uppfyllelse sitter man där och funderar vad man ska ha för framtida drömmar… Jag är också där nu!
      Jag skulle skriva också det du mejlade mig på bloggen, har inte glömt det, ska fixa!
      Men först, ett inlägg om drömmar! Bra att du gav mig tips vad jag ska skriva om 🙂 Det är lätt att få bloggtorka…
      Kramar!!

  5. Anneli Says:

    Hemma och trött – det är en beskrivning som stämmer även på mig!!
    Jag har haft det jättekul i Stockholm, men det tär på krafterna!! Sen har jag ju inte kollar några mail heller, så nu är jag helt översvämmad av dem!! Sitter och betar av dem nu…!

    • ro Says:

      Det är just därför jag inte gillar resor så mycket… Jag stannar hellre hemma och vilar istället, men det kan ju vara roligt att resa också! 🙂


Kommentera

