Hittat…

6 svar to “Hittat…”

  1. Anneli Says:

    Det är nog en intressant bok!! Men som princip gillar jag inte program som Biggest looser…! Det KAN inte vara bra att pressa sig som de gör på TV, och hon säger ju själv i itervjun att hon inte rekommenderar 4 timmars träning om dagen, utan snarare 4 timmar i veckan! Men på TV så måste det tydligen vara så jäkla ”Wow”, om du förstår hur jag menar…! Men det påverkar ju folk!!
    Lagom ÄR bäst!! 😀

    • ro Says:

      En bok? Var det något jag missade?
      Ja, de vill väl göra TV antar jag… Men jag har fastnat för programet i alla fall 🙂

    • Anneli Says:

      Hur kunde du missa det?? Det är typ det första han säger!! Och så visas en bild på boken dessutom!! 😀
      Men, having said that; det ÄR faktiskt lätt att missa det som sägs allra först!! Det är som att öronen inte är riktigt inställda på vad de ska få höra eller nåt!!

    • ro Says:

      Haha, jag hör nog vad jag vill i alla fall 😉

  2. Anneli Says:

    Svar på din kommentar på min blogg:
    Jo, visst är jag kvällsmänniska – tyvärr – för min man är morgonmänniska!
    Nja, la man sig kl 18.00 så vaknade man väl mitt i natten för att man sovit tillräckligt många timmar, så det blir inte heller bra! Dessutom missar man ju typ allt som går på TV och blir alldeles asocial!! Det är bara att konstatera att samhället inte är gjort för oss kvällspigga! Vi passar inte in i normen!!
    Sen glömde jag att säga att hjärtat tyvärr inte är just nåt bättre…! Men nu skrev jag ju det här!! (Jag skriver alltid svaren på kommentarerna på min blogg efter kommentarerna på min blogg, sen kopierar jag dem och klistrar in på kommentatörernas bloggar! Det blir roligare för andra bloggläsare att få ett sammanhang då, och det tar typ ingen extra tid! Dessutom så missar inte kommentatören att jag har svarat till skillnad från när man bara skriver en svarskommentar på sin egen blogg! Alla blir nöjda!! 🙂 )

    • ro Says:

      Det är ju bra! 🙂


Kommentera

