Min nya favorit

Älskar det! 🙂

4 svar to “Min nya favorit”

  1. Anneli Says:

    Wow! Den ser väldigt effektiv ut!! Tränar ju i stort sett hela kroppen, gissar jag! Men hur roligt är det i längden?? Är det den enda maskinen du tränar på eller är det bara den roligaste??

    • ro Says:

      Jag provade den idag för första gången och blev kär!! 😀 De har många maskiner på gymmet, det som jag tycker är bra med roddmaskinen är att överkroppen jobbar mest. Allt annat (cykel, löpband m.m.) det är ju benen som får göra jobbet och mina ben är rätt så trötta… Jag behöver träna överkroppen mer! 🙂 Jag tyckte den var rolig i alla fall men visst ska man variera, det mesta kan bli tråkigt i längden…
      Kramar! 🙂

  2. Anneli Says:

    Svar på din kommentar på min blogg:
    Tack! Ja, jag vill verkligen vara autentisk!! Det skulle inte vara jag annars!!
    Jag gillar det du skriver om att inte bry sig och om att ha bloggvänner!! Så känner jag också!! Kramar tillbaka!!

    • ro Says:

      Ja, var vore bloggandet utan bloggvänner? Det är ju det som ger mening i det hela! 🙂


Kommentera

