Nu

har jag varit och röstat 🙂

Jag brukar vara ganska nervös när jag ska rösta, jag vet inte varför…

Men nu är det gjort i alla fall!

Och så har jag köpt fikon och kaktusfikon! Det ska bli gott 😀

Kaktusfikon är lite speciella, de ha nämligen taggar på skalet så man ska inte ta dem så mycket med händerna… Men min pappa har visat mig hur man skalar dem så jag tror jag ska filma det så kan jag visa er också 🙂 För visst är ni nyfikna eller hur? 😉

Kram!

Publicerat i dagbok. Etiketter: , , , , , . 6 Comments »

6 svar to “Nu”

  1. 3pa2 Says:

    Även jag har just varit o röstat. Kändes tryggt och bra. Lite speciellt då jag gick tillsammans med en förstagångsväljare

    • ro Says:

      Låter trevligt 🙂

  2. Lena Says:

    Jag är nyfiken! Jag känner lite pirr när jag ska gå och välja också faktiskt. Fattar inte varför. 🙂 Ja, numera är dom där nya mobilerna som minidatorer. Man kan nog sköta hela sitt liv därifrån snart. Såg att man kan ladda ner en applikation så att man kan sköta grejer på sin bank från mobilen. Vet dock inte hur mycket. Men det finns som sagt allt nu för tiden. Fascinerande.

  3. Anneli Says:

    Ser verkligen fram emot en videosnutt på hur man skalar ett kaktusfikon!! 😀 Jag är absolut nyfiken!! 😀

  4. Anneli Says:

    Här kommer svaret på din kommentar på min blogg:
    Hej Artemis!
    Min godiskaka vart supergod, men nästa gång ska jag göra smågodisar i knäckformar i stället – som jag gjorde första gången!

    Apropå munkar: Min svärmor gör jättegoda munkar!! Om du vill kan jag be henne om receptet! Jag tror mig veta att hon gör en deg som är som typ en bulldeg och kokar munkarna i kokosfett… Jag var också rätt svag för munkar innan jag började med LCHF! Men nu säger jag som du: Jag bakar/gör så mycket annat gott!! 😀

    • ro Says:

      Självklart vill jag har receptet om jag får! 😀 😀


Kommentera

