Ny tema!

Jag bytte bloggutseendet lite (eller mycket, beror på hur man ser på det…)

Vad tycker ni? Hur ser det ut i era datorer?

Headern gjorde jag själv i Paint 🙂

Kram!

Uppdatering: Nu bytte jag till något enklare men jag undrar om inte det fortfarande är svårt att läsa texten?

Jag får fixa en snyggare bakgrundsbild lite senare…

Återkommer! 🙂

Publicerat i om bloggen. 12 Comments »

12 svar to “Ny tema!”

  1. Varvara Says:

    Jodå,den är fin, kanske skulle justera några saker.
    Jag blir bländad av den vita bakgrunden. Du kanske kan ha en mjuk färg bakom, då kanske texten syns bättre?
    Blomman där du har välkommen, kanske inte passar med den andra bakgrunden, kanske det går flytta blomman?
    Det är bra med förändring, jag kallar det också för utveckling!!
    Kram

    • ro Says:

      Ok, jag får se vad jag kan fixa. Tack för er feedback!

  2. 3pa2 Says:

    Förstår inte riktigt vitsen med två kolummer till höger! Själva blogg texten kommer i skymmundan

    • ro Says:

      min tanke var att det inte ska bli så lång kolumn, vilket det annars blir eftersom jag har många länkar… Men det kan man välja bort om man inte vill ha det så.

  3. Anneli Says:

    Jag tycker att det är bra med två kolumner!! Det blir mer uppdelat och på så sätt lättare att hitta det man vill när man väl lärt sig vad som finns på vilken sida!! 😀

    • ro Says:

      Ja, nu hittade jag en tema som har en kolumn på varje sida så jag tycker det är bättre 🙂 Förrut var det två kolumner på höger sidan men jag hann ändra under dagen…
      Har saknat dig förresten! Allt bra?

    • Anneli Says:

      Oj! Har missat den här kommentaren…! Men här är jag nu – mitt i natten!! Och för typ en halvtimme sen skrev jag i en kommentar till dig att jag skulle gå och lägga mig…!! 😀 Eller var det en timme sen…??
      I alla fall; Det känns bra att ha blivit saknad!! (Har jag varit ”borta” så länge??) Jag har läst alla dina inlägg, men varit lite stressad och haft mycket att göra och inte kommenterat på alla – men jag HAR varit här!! 😀
      Men, nej – allt är inte bra! Jag är trött och stressad och hjärtat tycker inte att det är nåt bra…! Medicinen hjälper inte tillräckligt bra och min läkare tycker jag ska gå upp på maxdos, vilket jag inte vill – men jag kanske måste…! BLÄ!!

    • ro Says:

      Ja, som du märker är jag också här 😉 fast det är sent…
      Nåja, så länge tror jag inte du har varit borta, du har ju ett liv att leva också 🙂
      jag önskar bara jag kunde hjälpa dig, jag fattar inte varför folk är sjuka ibland… Jag har en massa teorier men de verkar inte fungera i praktiken…
      Och din läkare… jag blir bara arg! 😦
      Men du måste hålla dig lugn… man kommer inte långt med ilska… ingen tar en på allvar då, fast det är just då det är på allvar!

  4. 3pa2 Says:

    Måste säga att detta var mycket bättre. Ser otroligt proffsigt ut………..blir lätt avis men just nu orkar jag av sömnbrist ej laborera med min sida

    • ro Says:

      Ja, wordpress har så många bra mallar och man kan modifiera dem lite oftast, den jag har nu kunde man ändra färgerna som man ville så det blev lite rosa/lila 🙂
      Men det kan ta tid att leta igenom alla mallar och hitta något bra…

  5. Varvara Says:

    Det är lättare att se texten…..
    Strax ska jag ut i det vackra vädret med min yngsta, hon har varit sjuk sen helgen. Ikväll jobbar jag.
    Ha en fin dag!
    Kram

    • ro Says:

      Här är det mulet… men det gör inget 🙂
      Ha det så roligt ni!!
      Kramar 🙂


Kommentera

