Nu börjar det närmar sig…

… sakta men säkert 😉

VEM kommer att bli kommentar nr 1000 tro??

Den som blir det vinner… en hemlig present 🙂

(hemlig =  jag har inte bestämt mig vad det blir än…)

Några förslag? Choklad? Té? Något annat gott?

Det ska gå att skicka på posten utan att det blir för mycket frakt…

12 svar to “Nu börjar det närmar sig…”

  1. lifesdesire Says:

    Gullig du är!
    Ett handskrivet kort hade varit tillräckligt 🙂

    • ro Says:

      Noterat! 🙂

  2. Anneli Says:

    Varför inte ett presentkort?? Minimal fraktkostnad och vinnaren kan lättare välja sitt pris efter tycke och smak! 😀

    • ro Says:

      Låter också bra 🙂

  3. Varvara Says:

    Choklad skulle sitta fint!!
    Nu är jag borta över helgen, kommer på söndkväll.
    Ha en jättefin helg!
    Kram

    • ro Says:

      Ja, choklad verkar nästan alltid bli uppskattad 🙂
      Trevlig helg till dig med!
      Kramar

  4. Lena Says:

    Mm, om jag får välja så blir det mörk choklad. 😉 Kanske för att jag önskar att jag hade lite hemma just nu.

    • ro Says:

      Självklart ska det vara mörk choklad 🙂

  5. Antonia Says:

    Har inte min kommentar kom med.!!!!!!!!!!!!!! Glömde väl klicka på och skicka i väg den. Eller så skrev jag någon annanstans.
    Undrade om 1000 kommentar per person eller sammanlagda kommentarer. ? :9

    • ro Says:

      Jovisst kom den med, jag minns både att jag läst och svarat på den…
      Konstigt… Kan det hamnat under något annat inlägg kanske?

    • ro Says:

      Jag hittade 🙂
      Här är den: https://kanjagblifrisk.wordpress.com/2010/09/24/trostmat-mot-nya-hojder/

  6. Kommentar nr:1000 « En dag i sänder Says:

    […] 4 oktober, 2010 — ro Ni minns min lilla tävling om vem som skulle skriva den 100de […]


Kommentera

