Musik

En slö dag idag… 🙂

Publicerat i dagbok. 11 Comments »

11 svar to “Musik”

  1. Jasmine Says:

    Åh, ny design på bloggen. Fint!

    Svar: Tack. Klok försöker jag vara och därför anser jag att det är min plikt att dela med mig av mina tankar.
    Kram

    • ro Says:

      Åh, tack! 🙂
      Toppen att du delar med dig i alla fall! 🙂

  2. lifesdesire Says:

    Gillar grekisk musik, uppskattar varje gång du lägger in något. Tack för det 🙂

    • ro Says:

      Det visste jag inte. Roligt i så fall 🙂 kram

  3. kickan34 Says:

    va fin bloggen blev 😀

    • ro Says:

      Tack! 😀

  4. kickan34 Says:

    svar. nej rent allmänt. allt handlar om hunden nu och jag har nästan ingen egentid. synd och har ångest bara.

  5. Varvara Says:

    Nu är jag tillbaka igen efter en intensiv helg!! Saknat mig??
    Det var sååå trevligt på riksmötet!
    Vad mycket du har hunnit och blogga!
    Trevlig låt, en ”modern” sådan!
    Ha en fin dag!
    Kram

    • ro Says:

      Självklart saknade jag dig 🙂
      Vad roligt att du hade trevlig på riksmötet! (vad är det för något?)
      Ha det gott!
      Kramar

  6. Varvara Says:

    Riksmötet är ngt som hålls vartannat år inom Rädda Barnen.
    Där möts styrelsen, ombud och observatörer för att diskutera och ta nya beslut kring frågor rörande riktlinjer hur man ska arbeta inom Rädda Barnens organisation.
    Jag var där i egenskap av observatör. Det var mkt givande att träffa andra likasinnade. Gå gärna in på http://www.rb.se för att läsa mer.
    Kram

    • ro Says:

      Låter ju roligt 🙂 (fast jag brukar tycka sånt är jättetråkigt, men det är jag det…) Uppenbarligen är det roligt för andra 🙂 Intressant i alla fall! Bra att du engagerar dig! (inte alla orkar bryr sig på det viset…)


Kommentera

