Makaronpizza

Jag älskar makaronpizza 🙂

Man kan göra på olika sätt…  Jag hade följande till botten: kokta makaroner, ägg, kryddor, keso och riven ost. Man blandar smeten och brer ett tunt lager på en inoljad plåt.

Därefter lägger man på vilka ingredienser man vill. Jag hade tonfisk, paprika, tomat, champinjoner och ost.

Jättegott! 🙂

En liknande grej kan man göra med ris, hirs eller liknande…

Praktiskt för att ta vara på rester 🙂

Publicerat i maten. Etiketter: , , , , . 3 Comments »

3 svar to “Makaronpizza”

  1. Lena Says:

    Oj, makaronipizza har jag aldrig hört talas om. Men det är en bra ide att ta vara på resterna. Kanske jag ska göra till helgen. Det var länge sedan jag gjorde egen pizza.

  2. lifesdesire Says:

    det var verkligen något nytt! 😉 värt att testa ju…

  3. ro Says:

    Och jag som tyckte att det var så vanligt… Bra att jag skrev om det då 🙂


Kommentera

