12,5 km!!!!!!!!!

Jag sprang 12,5 km idag!!! 😀 😀 😀

Är jag inte duktig så säg 😉

det tog 1 timme och 40 min… den sista biten var jag tvungen att titta runt för att se om jag tog mig fram för det kändes som om jag trampade på plats…

MEN jag klarade det!!! 😀

(jag har aldrig sprungit mer än 5km i hela mitt liv kanske jag ska tillägga… det var inte länge sedan jag klarade just 5km heller…)

9 svar to “12,5 km!!!!!!!!!”

  1. Anneli Says:

    Men shitt påmfritt va’ du är duktig!!! 😀 Och envis!! Grattis!

    • ro Says:

      T A C K! 😀 😀
      roligt att få beröm 🙂 🙂
      (ont har jag också men det går väl över…)

    • Anneli Says:

      Ja, det är det pris man får betala!
      Här kommer svar på din kommentar på min blogg:
      Jag sov lite bättre inatt, men drömde jättekonstigt…!
      Styrketränat har jag gjort, men slutade med det mycket pga hjärtat – det blev för jobbigt! Men jag gick INTE ner i vikt av styrketräningen…! Visst, muskler väger mer än fett, men hur mycket jag tränade var liksom bortom att det bara skulle ta ut varandra…!
      Men det är toppenbra att du kläcker ur dig dina idéer!!Vem vet – rätt var det är så kommer du kanske på nåt superbra som jag inte har provat!! 😀

    • ro Says:

      jag är tveksam, du verkar ha provat allt 😉

    • Anneli Says:

      Nej då!! Det har jag inte! Fortsätt att kläcka ur dig idéer bara!! 😀

  2. lifesdesire Says:

    Träningvärk är sköööönt och duktig var du, verkligen! Keep up the god job! 😉

    • ro Says:

      ja, på sätt och viss är det det 🙂 Tack!

  3. Varvara Says:

    Oj då, det var värst, vad du är duktig!!
    Jag är inte så förtjust i att spring, jag promenerar, då gärna med stavar, ska göra det imorgon på morgonen. Jag tycker om att börja dagen med en promenad, den ger mig energi för hela dagen.
    Ha det gott!
    Kram

    • ro Says:

      Tack! 🙂 Det blev faktiskt lite mycket känner jag nu men jag ville se hur mycket jag orkade nu när jag har tränat ett tag…
      Promenad med stavar älskar jag! Det är skonsamt mot kroppen 🙂 Jag tycker du gör bra att börja dagen med en promenad 🙂
      Kramar!


Kommentera

