Bortrest…

Ses på måndag igen 🙂

(tänkte bäst jag skriver det så att ni inte blir oroliga för mig 😉 )

Ha en trevlig helg alla kära läsare! 🙂

Publicerat i dagbok. 7 Comments »

7 svar to “Bortrest…”

  1. Anneli Says:

    Jag reser också bort över helgen!! 😀
    Ha det så bra!!

    • ro Says:

      roligt! 🙂 Vi hörs när du också kommer tillbaka, själv är jag hemma nu 🙂

  2. lifesdesire Says:

    Ha en trevlig helt och njut! 🙂

    • ro Says:

      Tack! 🙂

  3. Varvara Says:

    Ja men det är bra att du meddelar oss….
    Hoppas du har haft det bra och bara njutit…
    Jag har haft en fin helg, varit i stan med ygnsta dottern, var hos goda vänner på lördkvällen och gjort trädgårdsarbete, känner mig riktigt duktig!!
    Kramar till dig…

    • ro Says:

      Hej! Nu är jag tillbaka 🙂
      Det låter som att du haft trevligt 🙂
      Kram!

  4. Kickan34 Says:

    Hej hur var helgen din? kram och vart tomt här utan dig. Jag vet det e bara 2 dagar. men ändå!;p


Kommentera

